elifineylulu Minnakveben22 İçebilirsin canım kırkım çıkınca içmeye başladım şuan yaşını geçti hala içerim hiçbir sıkıntı yaşamadım kola bebeğe geçmez merak etme
Si_se_ta_be Minnakveben22 Ne yersen ye ne içersen iç bebek her zaman gazlı olur. Onu yeme bunu yeme diyorlar ama ben mesela bazen hiç yemek yemesem bile bebek o gün yine aynı çok gazlı yemeklerle falan alakası yok . İç gitsin.
Edakuz Eylusunannesiii sen demedinmi ben herseyi yiyorum kola iciyorum bende senin izinden yürüdüm 😅😅😅😅😅