Her reglimde değil ama genel olarak iç titremesi halsizlik ve mide bulantısı yaşıyorum sonra regl oluyorum kasık ağrısı bel ağrısı beni öldürüyor bugün kusmaktan mahvoldum ara ara böyle oluyor bu ağrıyı azaltacak biseyler yok mu. Parol dışında bişey de içemiyorum çocuğumu emziriyorum. Eşim sıcak su torbası almış karnıma koydum ama geçmiyor bu kasik ağrısı hala midem bulanıyor bıktım bu reglden.