Admsmyrgktg Kullananlar var mı? Şimdiye kadar hiç kullanmadım tedirginim bu yüzden buna göre tatili erteleyeceğim. Kullanırken sıkıntısı oluyor mu?
Evlatkokusuuy Admsmyrgktg benim de tatile geldi 3 günü maalesef kullanmak zorumda kaldım pek rahat edemedim ilk defa kullandım diye sanırım tam yerleştirememişte olabilirim korktum biraz ama sızdırmadı bile kotex di sanırım iyiydi