Merhaba anneler benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba diye yazayım dedim bebeğim 35+5de doğdu 1730 gr 10 gündür kuvezde yarıyor herhangi Bi problem yok solunum falan iyi şükür ama emmiyo sonda ile besliyorlar 1 2 çekiyor sonrasında yapamıyor
Noroloji baktı genetik testler istedi ve emzirme terapisi önerdi