TheBossMom Merhaba anneler 😗 Kalan sütü sağmak ve sütü artırmak için hangi pompayı kullanıyorsunuz veya önerirsiniz
Heyecandorukta TheBossMom lansinoh 2li kullaniyorum memnunum ama bugun bir islem icin hastanedeydim ve orada rica edip medela ile sağdim. Lansinoh’un 2 kati sut cikardi sok gecirdim. Hastane tipi kiralardim simdiki aklim olsa
Heyecandorukta TheBossMom sümer kiralama yaziyordu uzerinde bu işlere bakan tekel bir firmaymis sümer. Internetten numarasini bulabilirsiniz
Mbal TheBossMom lansinoh ikili elektrikli. 6 aydır sağarak sadece anne sütü ile besledim bebeğimi. Şu an bile sağıyorum 😂