Eve geldikten sonraki gün sütüm az geldi iki üç gün mama takviyesi verdim. Kontrole gittik doktor mamaya gerek olmadığını söyledi. Baya kilo almıştı sütüm de çoktu. 11 günlük bebeğim iki gündür çok huzursuz gündüz uyumak istemiyor. Uyursa 1 saat en fazla. Sütüm mü yetersiz tekrar anlamıyorum. Dün gümüş kapaklara akıyordu süt bugün öyle bir şsy yok. Uykusunda ağlıyor susuyor. Bazen karnına çekiyor ayaklarını öyle ağlıyor uyanıyor. Anlamıyorum sorun ne