defnosunannesi sizin durumunuz nedir ne değildir bilmem ama ben sizin bahsettiğiniz o şansı uğraşı verdim, sonuç bir buçuk sene daha götürdü ömrümüzden +1 çocuk oldu falan. Bizim kurtarılacak hiç bir yönü kalmadı. İyi bir baba çocuklarına sıkıntı çıkarmayacağına eminim ama her istediklerinde yanlarında olamazlar artık. E haliyle biz annelere haddinden fazla rol düşüyor. Benim oğlum 3 yaşında sürekli soruyor iki gündür, ne zaman gidicez eve babam nerde, işte oğlum biraz burada kalmamız gerekiyor yoğun çalışıyor vs vs hadi gel seninle şu oyunu oynayalım bakkala gidelim resim yapalım oyalıyorum bir şekilde