Alyammmmmm Merhaba sevgili anneler 3.5 aylık kizim ağlayarak uyaniyo bazende kabus goruyo gibi oluyo kıyamıyorum uyandiriyomusunuz bekliyomusunuz 🤔🤔🤔
1prensAnnesii Alyammmmmm ben öyle durumlarda hiç uyandırmayıp yanına yatıyordum ve elini tutuyordum inanın hemen sakinleşiyor
Alyammmmmm 1prensAnnesii korkuyorum uyandırmaya bilmeden kötü bisiye sebep olmak istemiyorum 😔 bende ufak dokunuşlar yapıyım ozaman insallah iyi gelir🤲🙏
Alyammmmmm E_doga dokunmaya korkar oldum kötü etkilenir daha da korkar diye bende öyle yapıyım ozaman teşekkür ederim 🌸🌸
Alyammmmmm merve0128 hic dokunmuyodum ben daha da hırçınlaşır diye ama herkes dokunuyomus bende deniycem insallah iyi gelir kuzuma🌸
Hamuceraa Alyammmmmm 3 ay 6 günlüğüz bizde pazartesiden beri ağlamalarla uyanıyor. Düzenli uykusu gitti. 2.30 dan beri uyuyor şuan geceye ne yapcağız bilmiyorum
Ebruseyda Alyammmmmm bizde üç buçuk ayligiz iki üç gündür bağırarak uyanıyor uykuya yatırırken çığlık çığlığa direniyor sanırım 4. Atak başlıyor
Alyammmmmm Ebruseyda ahh ahh geliyor hikmete olannn😓🥴 zor gerçekten insan o an napicagini bilemiyo uyanıyor çığlıkla iç cekiyo bi sure 😢😢
Omom Alyammmmmm hayır hayır niye korksun :) sert vurmaktan bahsetmiyorum ki. Yavaş yavaş dokunarak yapın kendilerini güvende hissediyorlar