E_doga AbsXxxl valla ben pahalı pahalı markaları almıştım hepsini fırlattım attım bende hiperlaktasyon oldu hiçbirinde rahat edemedim gittim e bebekten kıytırık bi sütyen aldım dünyanın en mutlusuyum 😊 başına bir iş gelir diye tam 5 tane aldım ondan