Bebegimmsin Bebeğimi emziriyorum 3 aylık oldu saçlarımı boyamam lazım vahim durumda hamilelikte de hiç boyamadım 😑 önerebileceğiniz bakır organik boya var mı acaba
Omom Bebegimmsin ben iki seferdir organik boya kullanıyorum birini gratis birini rossmandan aldım ama markalarını bilmiyorum. Kızıl kullanıyorum çok güzel oldu ama bakır hakkında bir fikrim yok