DamlaDorukhan Virütik bir hastalık. Antibiotik gerektirmez. Dirençli yüksek ateşten sonra vücutta döküntüler oluşur. Onlarda kendiliğinden kısa sürede geçer. Yaşamadık çok şükür. Ama 3 yıldır burada ve çevremde okuduklarım,gözlemlediklerim,doktorlardan dinlediklerim tam olarak bu şekilde.