Asyaipek Ben çok severim bende internette görmüştüm ilk şekli hoşuma gitti fitil gibi 🤪kalktım yaptım çokta güzel oldu yoğurtla lüp lüp yidikkk🤪
Fitifiti Dolma olsun da neden olursa olsun. Hele soğansa en lezizi olur ama şu yaşıma kadar neden yemedim bilmiyorum.🙄 yarın anneme yaptırayım🙈 bize de nasıl olduğunu paylaşın🤤
Esdoel FHKK valla canım ilk denemede tarife baktım sonra hep kendim yapıyorum ama genelde nefis yemeklerin tarifi birebir tutuyor.
ayazasaf FHKK soğan dolmasını bilmiyorum ama pırasa dolması yapmıştı annem bit kere ben böyle bir lezzet tatmamıştım
ayazasaf FHKK hiç bilmiyordum Erzurumluyuz bizde yapılmaz normalde ama efsane bir şeymiş. Soğanıda deneyeceğim 😄😄