Kızlar merhaba 1 günlük anneyim 😊 36+3 spinal sezeryan ile doğum yaptım dün. Sütüm gelse bebegim emecek sürekli bir şeyler yiyip iciyorum süt gelsin diye ve elektrikli pompayla sağıyorum. Bildiğiniz kahverengi bir sey geliyor süt mü degil mi bilmiyorum basina gelen varsa ne olur bilgilendirsin.