Merhaba kızlar bugun tam bebeğim 50 günlük oldu ama 3 gündür asla gündüz deliksiz uyumuyor sürekli kucağımda olmak istiyor uyurken odadan çıksam bile sanki hissedip uyanıyor emzik bile fayda etmiyor bazen birde sürekli ellerini ağzına sokmauw çalışıyor emziriyorum en fazla 5 10 dk emiyor açmı acaba. Diyorum sağıp biberonla veriyorum ondada oynuyor öyle çyle en fazla 10 ml içiyor ne yemek yapabiliyorum ne dinlenebiliyorum yaşayan varmı