1111111111 Hanımlar 1 ay 3 gun bebegım var once normal bir bebektı sımdı gazını cıkartıyorm karnını doyuruym altını temizliyorm hıc vı sıkıntı yok ama uyku yok ve cok huysuz normal mı yasayan varmı böyle şeyler
Umay3840 1111111111 canm benm de 1 aylık inceden gunduz hep uyuyordu smdı hıc uyku duzenimiz yk eskiden gunduz uyuyordu evin ısnı yemegi yapıyordum smdı hıc yok seninki gunduz uyuyor mu
Tugceonrdml_ 1111111111 daha yolun basındasın geçmiş olsun cok uykusuz kalıcaksın alış şimdiden 4 aylık kolik uyku düzeni yeni yeni oturmaya başladı
Beyzayldz Gazı olabilir. Oğlumun 16. Günün de başladı 3 ay olana kadar azaldı. Ayaklarını karnını sıcak tutmanızı öneririm kiraz çekirdekli patik yastık iyi gelmişti