Son 25 gündür kızım sürekli kabız dışkısı o kadar sert ki görseniz Bebek yapıyor demezsiniz artık psikolojisi bozuldu kakası geldiğinde canı yanıyor sürekli ağlıyor çıkartamıyor ucuna geliyor ama gerisi gelmiyor kakanın ne yapsam olmuyor zeytinyağı içiriyorum kuru incir kuru kayısı gün kurusu pırasa karbonsuz karnıbahar ne iyi gelen varsa veriyorum yok banamısın demiyor doktora götürdüm ilaç verdiler onlarda işe yaramıyor bugün artık kan geldi kafayı yedim resmen bana milyarları verseler kızımın yaptığı kakayı gördüğümde ki Sevinç’im kadar olamaz o derece tövbe yarabbi bok duasına Çıkar oldum mama + ek gıda alıyor kabız yapacak hiç bir yiyecek verimiyorum ama yine oluyor düzelmiyor Allah aşkına artık tecrübeli anneler akıl verin o maaf oldu ben daha fena halini bir görün kaka yaparken ağlarsınız iç dayanmıyor resmen