Marvegas merhaba bizde 2 hafta once olduk. Hix telas yapmayin ben cok ağlamasının sebebo anestezi. Genel anestezimi oldu ? Biz genel olduk cikar cikmaz tam 1 bucuk saat gözü yasli agladi 6 aylik bebegim. Istifra etti. Ara ara emzirdim ara ara anestezi etkisinden geğirdi. Ve 2 gun boyunca 6 saatte bir calpol verdik. 3. Gun 8 satte 1, 4. Gun 12 saatte 1. Bu arada Karton bardak koyduk arkasını kesip ve batikon sıktık. Altini degistirirken algisini baska yere cekmeyi deneyin çünkü batikon gelince birden soğuk agliyorlar. Cok aglama nedeni anestezi