Bebeğim 1 ay 18 günlük hem anne sütü hem mama aliyor daha öncesinde mama olarak bebelac veriyordum mamanin kabiz yaptigini düşündüm mama degisikligi yaptim aptamile gecis yaptim ama kakasini haylen yapamiyor bende 2 günde bir kaka fitili koyuyorum benim gibi bu durumu yasiyan varmi ?