12svg desteksiz uyutmayı çok denedim. Bir sürü farklı yöntemle. Ama uyuyamıyor o şekilde. Bi gün desteksiz uyutucam diye inat edince ağlamaktan sesi kısıldı çocuğun, günlerce düzelmedi. Ağlamasına dayanabilmek lazım onu yapabilmek için, dayanabilsek bile ben o kadar ağlatmayı doğru bulmuyorum güvenli bağlanma açısından. Ve ihtiyacı olan desteği vermek zorunda kalıyorum ne yazık ki.