Kızlar bebeğim anne sütü ile besleniyor sadece zor durumda kaldıgımda mama veriyrm ama çok sık değil bu arada 2 aylık bebeğim neyse 4 gün fln kaka yapmadıgı oluyor geçen gün tekrar doktora sordm 7 güne kadar normal görüyrmslar anne sütü ile beslendiği için gaz çıkarıyorsa asagıdan sorun yok dediler gaz çıkarıyor ama yapmadıkca ben duramıyrm kendi pek rahatsız durmuyor ama sizce müdahale etmeli miyim fitil gibi uyarmak gibi