Merhabalar Anneler,
- ayımız da rotavirüs 2.doz aşımızı olmuştuk. 6. ayımıza giriyoruz ve kontrole gideceğiz acaba aşının üzerinden tam 1 ay mı geçmiş olması gerekiyor 6.ay aşısı için . Yoksa 2-3 gün erken gidebilir miyim ?
Şimdiden teşekkürler,
Sevgiler