Merveedemirci bana da öyle dendi. Ters değil.ama rahim agzin arkaya dönük dedi profesör.. belki aynı seylerdjr bilemiyorum.. hamile kalmayla düşük yapmakla hiç bı alakası yok dedj bana. Sadece tek etkisi adet gunlerin çok ağrılı geçer kii hastanelik oluyorum.. ama.dogumlarjn kolay olur dedi.. 5 yaşında kizim, 4 aylık oğlum var canım. 5 tane de düşüğüm var. Çok çabuk hamile kaldım yani. Alakası yokm