Ekim19 Çok anlamıyorum altın işinden , satarken hangisi daha az kayip verir , bi arkadaşıma sordum ikisininde hemen hemen yakin dedi . Ona göre almayı düşünüyorum
Nurseda2612 Ekim19 cartier kelepçem var 3700 gibi bir şeye almıştık geçen gün bi sorayım dedim yarıdan daha az fiyat söylediler. Yerinizde olsam o kadar para verecekseniz cartier kelepçe gibi ince bilezikler var 22 ayar 5-10 gram neye yetiyorsa paranız ondan yapın satarken de zarar etmezsiniz
saribezlianne Ekim19 en güzeli Adana burması hem yatırımlık hemde satarken zarar etmiyorsun. Ha bende Adana burma yok geniş şekilli aldım gelinlik bileziklerimi ama şimdi ki aklım olsa Adana burmasından şaşmam 😊
Ekim19 Nurseda2612 hadi ya görünüşü kibar duruyor diye düşünmüştüm ama bu kadar düşüyorsa daha farklı bir şey baksam iyi olacak teşekkür ederim bilgi için
Nurseda2612 Ekim19 ona benzeyen dediğim gibi ince bilezikler de var eşim bana hediye almıştı ama ben gitseydim kuyumcuya o bileziklerden alırdım yatırım amaçlı onların görünüşü de güzel
Minnak-anne Ekim19 kirbit çöpü die geciyor cok da zarif bilezik hem spor hem sık herseyle günlük kullanıma da cok uygun bide kimse gercek mi sahte öi die anlamıyor yani göze de gelmiyor