Asyakus123 benim kızım her aşıdan sonra öyle. Sanırım acı eşiği düşük diye düşünüyorum artık. Ben bile herhangi bi iğne/aşı olduğumda bi kaç saat sonra kolumu oynatamıcak kadar ağrı çekiyor ve ağrı kesici içiyorum. Bu yüZden doktorumuza danıştık. Kızım aşıdan sonra ağlar huzursuzlanırsa calpol veriyorum.