Hicran4525 yeğenim de sadece mama aldı . İlk ay düzenli 2 saate bir , sonraki süreçte 3 saat arayla düzenli mama verdiler gece gndü uyandırıp. Çocuk kabızdı. Her gün kaka yapmıyordu. Mamanın üzerinde yazan ölçüler ortalama oluyor. Bebek kilo alımı iyi ise çok sıkıntı yapmayın. Gerçekten bebeğim doyuyor mu düşüncesi tüm annelerde oluyor. Stres yapıyor insanı. Dr , aile hekimi normal görüyorsa sağlıklıysa iyidir