Zeyno32 kesinlikle tavsiye etmiyorum alelade muayene ediyor kızım nezle olmuştu doğru düzgün muayene etmeden yoğun bakıma yatırdı uzaktan bakıp ay bu çocuk çok şişmiş diyerek beni saatlerce boşa ağlattı başka bir doktora gittik profesöre sadece nezle çocuğa boşuna antibiyotik vermişler dedi. Ve kzıım evde tedaviyle 4 5 günde düzeldi. Anında bıraktım