KA16 Niye çıldırıyosunuz ki? Yemiyosa zorlamayın, gayet yerinde gelişimi. Benim oğlum 1 yaşında hiçbir şey yemez yediği bi yoğurt oda ağzını buruştura buruştura çok şükür gelişimi yerinde zorlamayın bırakın yediği kadar. Bu arada heryer tertemiz olmaz zaten tabi ki kirlenecek ben günde 5-6 defa mama sandalyesini, parkeyi siliyorum aman biraz olsun yesinde kirlensin diye. Çıldırmayın sakin olun :)