Pazartesi gunu aksam 19 aylik oglum nescafe dolu bardagi ustune doktu. Gogus ve karn bolgesi yandi derinmis yank biraz. Cok korkuyrm.birsey plurmu basina gelen varmi cok vicdanim sizliyor.. doktor beslenmesi lazm yaranin icten iyilesmesi lazm yatyrz hastanede suan fito ve silvamed kremleri kullanyrz pansuman yapiliyo hergun..basina geln varni ne kadar surede gecer iz kalrmi bilgnz varmi lutfen