zeynepbalci ay çok sevindim isim benzerliğine 🤩benim kızım da 39 +5 de 2950 doğdu her ay nerdeyse bir kilo aldı şuan 5 aylık olacak kafası minik olduğu için kendisi de minik duruyor 😁ama kilosu normal diyorlar hep kontrolde, minik kafa da böyle bisey iste😄ama persentile göre ilerlemesi gerek normalde yani düşüş varsa kontrol ettirmeniz gerek diye biliyorum bize doğumda öyle demislerdi