Bebeğim grip olmuştu geçenlerde. Burnu tıkandı tabi bi kaç gün. Emziğe alışkın olduğu için geceleri sürekli uyandı nefes alamadığından. Ağladı emzik diye. Emzik verdikçe de nefes alamadı 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Tüm gece böyle geçti 3-4 gün. Tavsiyem emziksiz iyiyse alıştırmayın.