babyandmom1 mama ağırlıklı besleniyorsa zaten sütünün azalması çok normal kilo alımı vs nasıldı doktor mu başlattı mamaya kendiniz mi başladınız emdikçe gelir diyorlar gerçekten doğru bana da sürekli mama ver çocuk aç kalır bak çabuk toparlansın falan dediler ben vermedim sütüme güvendim kızımın da kilo alımı iyi olduğu için içim rahatladı 4,5 aylığız hala anne sütüyle devam ediyorum ama mamaya başlayınca süt azalıyor diye biliyorum çok tanıdığım o şekilde sütü bitti