[silindi] biri 7 aylık diğeride 4 yaşında bebeyle 2 ay önce taşındım ben ☺️Ev alacağımız belli olduğu için 10 gün önceden ufak ufak başladım öncelikle nevresimler kışlıklar vs hepsini yıkadım kirli değillerdi ama içim rahat etmedi hepsini ayrı ayrı koliledim Mesela eşimin kışlıkları çocukların kışlıkları,nevresim,battaniye diye kolilerin üzerine yazdım mutfağıda aynı şekilde Tüm tabak,çanak yıkayıp tek tek poşete sardım (komşum evde iş yapıyor, çokça poşet verdi tabaklarımı sarmam için) Kolilere yazdım yemek takımı,kahvaltılık tkımı,gündelik bardaklarıda su bardağı, çay bardağı, misafir için diye ayrıca sarıp, kolileyip üzerine yazdım ben yatağımı,halılarımı,koltukları yıkattım tertemiz olsun diye Zaten taşımacılar sarıyo gayet temiz oluyor Aşırı zorlandım eşya toplarken hepsini yıkayıp ayrıca kolilediğim için🤣Ama tam 3 günde kolayca yerleştim 😉birde taşınacağın evi temizlerken mutfak raflarını sildikten sonra raf örtülerini kestim oda çok kolay oldu 😅Kolilerin üzerine ne koyduğunu yazarsan öok kolay oluyor ben izbeye inecekleri bile kolileyip üzerine yazıp ayrıca izbe diye yazdım taşımacılar direk izneye indirdi onları aşırı kolay yerleştim bu yüzden millette hayran kaldı😂