Kızlar merhaba yeni 3.ayina girdi bebeğim 20 gündür beni emmiyor gündüzleri akşama kadar ağlıyor emmiyor ancak uyursa falan uyku sersemi emiyor acaba beni mi emmek istemiyor diye mama aldım bir iki vereyim dedim onuda almıyor sürekli ağlıyor gazı falan yok bu arada ayriyetten doktora götürdük birşeyin var diye kan ve idrar alındı temiz çıktı ama neyinin olduğunu anlayamadık gece uyudugunda uyku sersemi emiyor sadece gündüz bazen emse bile ağlıyor neden olabilir çok yorucu bir süreç elimden geleni yaptım ama emmek istemiyor nedense