Bebeğim 45 günlük ve doğuştan göz kanalı tikaliydi sürekli capaklanip kapanıyordu süt ile siliordm ama iki gündür şişti morardı ve kapandı enfeksiyon kaptı galiba doktora gittik netira göz damlası verdi günde 4 kere kullanmaya siz ne kadar damlatiyordjnuz işe yarıyor mu