Bebeğim 45 günlük gündüzleri sanki önceki günlere göre az emiyo ve cok uyuyo.. sarılık vardı değeri 7 ye düşmüştü. Elimden geldiğince emzirmeye çalısıyorum ama bu ara gögsüme gelince ağliyo emmek istemiyo yada az emiyo sonra ağliyo emmeyi bırakıyo.. sizce ne yapmalıyım