1994a_ benim bebeğim de 3 aylik 120 cc içiyor hatta bazen 90 cc… 3 4 saatte bir acıkıyor benimki de iyi uyuduğu zaman 4 buçuk saat bile oluyor. Doktorumuz istediği zaman istediği kadar besle dedi. Uyandırmaya falan hic gerek yok artık ilk baslarda sarılık riski olduğu için saatle beslenmesi gerekiyor artık aciktiklarinda belli ediyorlar zaten 😊