Merimexx valla çok zor bir sürecti benim için aslında sağmak değilde icirmek çok zorlu bir süreç oldu 2 ayindan itibaren uyanıkken hiç icmiyordu hep uykuda besledm şimdiye kadar taki 2 ay öncesi artik uykuda kabul etmedi mama fln denedm onlari hiç icmedi övdü direk. Şükür rabbime gelişimi çok iyi ama iştahsiz ve ben şimdi tütkiyeye izine gideceğim arabayla 1 bucuk gün o yüzden dedim artik yeter tr sicaklarinda sütüm sağinca bozulur benim kizim içene kadar 👍🙄.
cok şükür diyorum rabbim herkeze bol süt versn tabikide emmen bir bebek 👶 😀
benim kizim 2 ay çok az emdi 2 dk demeden uyuyup kalıyordu dedm memede süt çok sağim sağim besleyim. Benim düşüncem 6 ay alsin yeter dedm sonra mama yemeyine zönk diye kaldm 😓