Merhaba güzel anneler yeğenim erken doğum doğdu ve yoğun bakım da şuan da. Doktor anne sütü istedi mama ağır gelebilir dedi. Anneden süt hâlâ gelmedi benden istedi ama hiç sağım yapmadım yapıyorum 20-30 ml anca çıkıyor nasıl arttırılır İstanbul dan Ankara ya göndericem biraz fazla olsun istiyorum ama çıkmıyor