Merhabalar,
1 yil once ailecek covid gecirdik. İki hafta once 1. Doz biontech asimizi vurduk ve 2. Doz icin bekliyorum.
E- nabiz sitesinde 2. Aşımın tarihine bakarken “Bilim kurulu geçirenlere 1 doz öneriyor” gibi bir yazi gordum. Kafam karıştı. Bir antikor testi yapalım dedik ailecek. Bir özel hastaneyi aradık. Kandan baktıklarını ve 200 lira istediklerini söylediler 1 kişi için. Fiyat cok mu az mi bilmiyorum. Kandan mi yapilmasi daha uygun onu da bilmiyorum. Yaptiranlar fiyatini ve nasil bakildigini anlatabilir mi acaba? Az bir para degil. Emin olmak istedim size danisarak.