Bebeğim 4 aylık 3.5 aylıktan beri kilosu sabit kaldı evde tartı var tartıyorum sürekli aynı artma yok acaba doymuyor mu? Emerken bazen verince istemiyor doymasa saldırmaz mı memeye anlamadm neden böyle oldu. Bir de ben bir şey yerken ağzını şapırdatıyor normal mi bu?