Anneler yetişin imdat 4 günlük kızım var 2. Çocuğum deneyimsiz de değilim ama bebeğim asla uyanmıyor ellemesem bütün gün uyur anca 4 5 saatte acikirsa istiyor. Neler yaptım topuğuna vuruyorum soyuyorum burnunu sıktır altini alt, doktor islak bezle yüzünü sil dedi ben yüzünü ayağını yıkıyorum yok iki mizikliyor meme ağzında tekrar uyuyor. Sarıldığı dün olcturdum az yükselmiş ama sknti yok şimdilik dedi doktor ama böyle devam ederse baya yukselicek. Emmesi de sorun yok uyanabilse çok güzel emiyor cenesi çok kuvvetli. O emmedikce göğüslerim şişiyor sagiyorum o yüzden. Ben bu çocuğu nasıl uyandiricam😂