Hic aklimda yoktu aslinda tuvalet egitimi ama 35 aylik olan ogluma kres arayisina baslayinca ve kolejlerin anaokuluna kayit yaptirmak isteyince bezli cocuk kabul etmiyoruz denince bende basladim tuvalet wgitimine. Sabahlari neredeyse kuru cikiyodu bezleri lazimligada tuvaletede adaptorle oturuyodu buraya kadar hersey cok guzeldi ancak gel gelelim ne lazimliga nede tuvalete cis ve kaka yapmiyor gerci 2 gun oldu bu surec ama bu durum ogle uykusunu etkilemeye basladi. Soyleki cise sıkısıyor cis cis diye kalkiyor lazimliga oturuyor poposunu siliyor ancak cis yok artik hem uyku hem cis sikistirinca en son gitti bez bez diye haykira haykira bezini getrdi ve bende giydirdim. Sorum su ki deneyimli anneler yada varsa pskolog arkadaslar oglum smdi hazirmi degil mi ben dogru mu yanlis mi yaptim?