BalKokulumunAnnesi Merhaba kızlar eşim yazılı sınavı geçti. Bu hafta direksiyon sınavı var insallah onuda gecerse emniyete ne kadar ehliyet için para yatırılıyor bilen varmı acaba. Şuan elinde birikmiş parası var ona göre onun için bi bütçe ayıracağız yardımcı olursanız sevinirm.
Prensesannesi1234 BalKokulumunAnnesi emniyete 1100 lira yatırıliyor diye biliyorum ben ama siz yine de emin olun tabi
R3232 BalKokulumunAnnesi emniyetle artik bi isiniz yok direksyon sinavi gecerse insallah sürücü kursu bi evrak veriyor onunla birlikte nüfusa gidiyorsunuz orda bütün islemleriniz oluyor ama malesef ehliyet harcini tam olarak hatirlayamadim bende ocakda almistim ehliyetimi
BalKokulumunAnnesi Kadifemsii kurs bize pek bilgi vermedi ya maliyeyle halleceksiniz diyor. Sizinkide hayırlı olsun 🌸
Prensesannesi1234 Kadifemsii tam arayıp bulamadığım 😀 benim yazılı sınavımda cuma günü sizin simavimiz nasıl geçti sorular nasildii
Kadifemsii BalKokulumunAnnesi eşim benden önce davranmış 😀 pazar günü sınav oldum sınavı geçtim 1 hafta sonra bi dosya vereceklermiş o dosyayla nüfüs müdürlüğüne gidip sonrasında ehliyet için harç yatıracakmışız ücret 1100 TL imiş
Kadifemsii Prensesannesi1234 ben yazılı sınavı geçtim pazar günü de direksiyon sınavına girdim . Bikaç test çözerseniz önceki yılların kesin geçersiniz zaten çoğu mantık sorusu
BalKokulumunAnnesi Kadifemsii çok tesekkür ederim 🥰 insallah eşimde gecerde hayırlısıyla atlatırız sonra ben gireceğim sınava.
Prensesannesi1234 Kadifemsii çok soru çözdüm inanın denemelerde hiç 70 in altına düşmüyorum uygulamalarda inşallahh geçerim 🤲🏻 çok sağolun 😊
R3232 BalKokulumunAnnesi bankadan yatiriliyor nufusa gidiliyor emniyetlik bi islem yok artik. simdi internette baktim su sekil yaziyor: A, A1, A2 ve F sınıfı için: Harç ücreti 272 TL, Değerli kağıt bedeli 225 TL, Vakıf payı 45 TL, Toplam 542 TL.
Kadifemsii BalKokulumunAnnesi inanın geçilmeyecek bir sınav değil sinyalleri unutulmasa parklarda dikkat etse tamamdır geçer . İnşallah geçer 🙏
Kadifemsii BalKokulumunAnnesi direksiyon sınavında sadece kaputu açtırıp içindekileri soruyorlar birde araç içindeki göstergeleri soruyorlar gerisi sizde ani fren rampa kalkıp geri geliş l park ve paralel park var zaten eğitimlerde hepsini öğrenecek heyecan yapmazsa çok rahat geçer
R3232 BalKokulumunAnnesi bi soru bana sorulmadi ocak ayinda aldim. Arabaya binmeden tekerini yag cubuk vs hepsini tek tek sayiyon sonra normal sürüyosun bitti gitti 😀
BalKokulumunAnnesi Kadifemsii çok tesekkür ederim Allah razı olsun sizde kazasız belasız kullanın ehliyetinizi insallah
BalKokulumunAnnesi R3232 ay insallah bizede öyle denk gelir. Eşim çok heyecan yapıyo ama bakalım nasıl olacak normal sürünce iyi ama sınav olunca bi heyecan😂
Kadifemsii Prensesannesi1234 geçersin canım o zaman zaten birkaç soru var hep birbirinin cevabını vermiş oluyor sınavı bitirince mutlaka sınav süresi dolana kadar tekrar tekrar başa dönüp cevapladığın sorulara tekrar bak