Benim arkadaşımın oğlu öyleydi. 20 günlük kapanma döneminde 4 aile tatile gittik. Ev kiralamıştık ve hepimizin evi aynı avluya bakıyordu. Çocuk orada her saat birimizle oynadı, konuştu, sosyalleşti. Köy gibi bir yer olduğu için insanlar çocuklarını parka götürebiliyordu orada arkadaş edindi. Derken çocuk yaklaşık 1 ayda kelime haznesini muazzam geliştirdi. Epey akıcı konuşmaya başladı. Yani varsa yoksa sosyalleşme derim ben. İşin uzmanları ne der bilemiyorum tabii.