Keremozaninannesi molfix alırkendw büyük alıyrdm baktım kötü kokuyor birde çok kaşın gelmeye başladı sleepyi denedik oda toz bezi gbi sıksam çiş akıcak gbi primadan memnunuz ama bazen ne kadr sık değiştrsemde kızarıklk oluyr lastik izi oluyr bazen dalışta bir süreliğine değiştiremediğimde yada sabah uyandığında veya dışarda olduğumzda iz olmuyor ya çok hareketli olmasına kucakta çok taşımaya oturtmaya bağlıorum ben