Esila01 Ocak ayı gibi işe başlamam ğerekiyor kızım daha 1 yaşında olacak acaba gündüz bakım evine mi vermeli eve bakıcı mı tutmalı bir türlü karar veremedim fiyatları konusunda bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz ???
2015 Esila01 benim şimdi annem bakıyor Eylül de benim kızım da bir yaşında olacak o zaman için de bakıcı tuttum bakım evindense bakıcı olması daha iyi
Esila01 AkileUgurDefne Bakıcı ücretleri ne kadar biliyor musunuz benim fiyatlardan haberim yok nerden bulacağımı da bilmiyorum nasıl ğüveneceğim içim paramparça durumda şuan
AkileUgurDefne Esila01 bakıcı ücretlerini bilmiyorum bnm kayınvalidem bakiyor evlerimiz yakın.sizin bı akrabanız yokmu bakacak bebege
Esila01 2015 bakıcıya ne kadar vereceksiniz birde eve kamere döşetip telefondan sürekli görme şansımız oluyormuş sanırım
2015 Esila01 bakıcı fiyatı bilmiyorum beni ilk kez başka birni tuttum kamera konusu nu da bilmiyorum benim bakicim eşimin kuzeninin eşi bakicak yabancı değil onun için öyle şeyler yapmam tabi yabancı olsa bende düşünürdum
Sultan47 Esila01 ben de eylülde işe başlayacağım bu konuyu araştırdım çoğu asgari ücret + sigorta şeklinde çalışıyor. Bakıcılık dışında temizlik veya yemekte yapmıyorlar
Esila01 Sultan47 teşekkür ederim o şekilde çalışmadan evde oturup benim bakmam daha mantıklı geldi şuan siz nasıl yapaçaksınız