Deniz3402 Haftaya 7aylık olcak 1aydır ek gıda yapıyoruz. Geçtiğimizden beri her ek gıda verişimde 5sk sonra kaka faslı başlıyor 5ek kakasını yapmasını bekliyorum günde 4 5kez yapıyor katı bi şekilde. Acaba ek gıdası mı fazla geliyor sizinkilerin sıklığı nedir