AhmetTugce anayimbennana bizimde aynı doktora danıştık dudak bağı ama müdahaleye gerek yok dedi dil bağı yok emmede de bir sıkıntımız olmadı
anayimbennana AhmetTugce teşekkür ederim bizimde dudak bağı var sadece benim gördüğüm kadarı ile zaten ancak meme reddi var 5 gündür malesef