Sevgiela 3 ay 21 günlük bebeğim günümün bütününü bebeğime adıyorum. Bir yetişkinmiş gibi sohbet ediyorum. Cevap vermeye çalışıyor sürekli agu bugu gibi. Daha sonra beraber aynı anda uyuyoruz bebeğim uyuyunca bende uyuyorum. Beraber kalkıyoruz. Evi beraber toparlıyoruz bebek arabasına koyuyorum şarkı acıyorum hoplaya zıplaya evi toparlıyoruz. Odadan çıktığım an ağlamaya başlıyor her yere beraber gidiyoruz ama bebek arabasıyla. Havuz aldım şimdi onda çok eğleniyor çok mayışıyor, uyuya kaldı dün içinde bende yanında oturuyorum şarkı dinliyoruz. Gün içinde ışıklı oyuncaklarla çıngıraklarla oynuyoruz kitap okumaya çalışıyorum sık sık. İyi bir ebeveyn olmaya çalışıyorum elimden geldiği kadarıyla. İleride keşke şunu böyle yapsaydım demek yerine iyi ki demek istiyorum başka bir sorumluluğunuz yoksa bence siz de öyle yapın küvete su doldurup balkona çıkardığım da çok oldu. Bazen dışarı cıkarıyorum ama sıcak çok daralıyor daha çok haftasonları arabayla çıkıyoruz. Ben atak haftasında olduğumuzu suan sizden öğrendim böyle yapın gerçekten ne atak ne sıkıntı kalıyor hersey çok daha güzel💞