Çalışan bir anneyim 2 ay oldu bebeğimden gündüzleri ayrılalı son 2 günden beri sürekli ağlıyormuş ve meme diye tutturuyormuş normal şartlarda beni aramaz babannesi varken beni tanımayan bir bebeğimdi şu son iki günden beri durmuyormuş neden olabilir kafam çok karıştı yardım edebilecek biri varmıdır danışacağım